על אייקושה שמעתם? אולי EIKOSHA? איך מוצרים איכותיים כל כך לא מגיעים אלינו? פספסנו את ההזדמנות?

הסבר קצר. יבואנים ישראלים, רובם ככולם, הם…איך נאמר זאת בעדינות? חמדנים. במקום להביא משהו איכותי ויקר(יחסית), הם תמיד יעדיפו להביא משהו זול(שוב, יחסית), למתג אותו מחדש כך שיראה איכותי יותר ולמכור באחוזי רווח מדהימים. זה טריק שיווקי ידוע וחרוש כל כך ועדיין לא למדנו להימנע מתרגילים פשוטים אלו ואנו ממשיכים ליפול בפח הזה. פעם אחר פעם. למה שאני אקנה זוג כפכפים יקרים ואיכותיים כאשר אני יכול לקנות 4 זוגות של מוצר דומה באותו הכסף?

מקסימום… יקרע, אני אקנה עוד אחד…

לפעמים זה נכון אך פעמים אנו נופלים בפח. מי לא אמר את המשפט הזה לפחות פעם בחיים “הייתי צריך לקנות את המותג האיכותי ההוא ולא את הזבל הזה”…בואו נמשיך…

אז הפעם נדבר על ריח. מה הוא הניחוח הראשון שאפכם מריח בכניסה לרכב כל בוקר? לכל אחד יש את הריח האהוב עליו. חברי הטוב מוכן למכור את נשמתו תמורת ריח של “רכב חדש” ונמנע באדיקות מריחנים או בשמים חזקים. אז מה הריח שלכם? תות בננה? דובדבן? מסטיק? או אולי מנטה?

התחלנו לחקור את העיניין לאחר שראינו שהנהג הישראלי הממוצע משקיע כ-50 שקלים בשנה על ריחנים לרכב ומה הריח האהוב עליכם? ניחשתם נכון. ריח ה”חינם”(עץ הריח) או הזול ביותר(חבילות של 2 ב-19.90) נמכרים ממש טוב. אחרי חודשים רבים שבהם ניסינו להבין מי הם שחקני השוק העיקריים של ריחני הרכב ומה יש להם להציע, הגענו למסקנה שרוב המותגים הם פשוט אותה הגברת בשינוי אדרת. על איכות אפשר להתווכח עד מחר אבל המחיר הוא זה שיקבע בסופו של דבר מי יהיה רב מכר ומי…לא. ככה השוק שלנו עובד ומספר האנשים שעושים סקירת שוק ומאמינים באיכות הולך ומצטמצם. אחרי בדיקה קצרה עם בעלי עסקים מקומיים הבנו שאת רוב הריחנים אתם נוהגים לרכוש בתחנות הדלק ובשטיפות רכב למיניהן. המחיר לפחיות הצחנה נעות בין -10 שקלים עד ל 50 שקלים למותג סופר “דופר” ממותג. אתם יכולים להוסיף לזה את עמלת המוכר החמדן וקיבלתם מחיר (לא) שווה לכל נפש.

אז יום אחד פשוט נמאס לנו. נמאס שדוחפים לנו את ה”מייד אין צ’יינה” הזה. איפה האיכות? איפה?

פחיות החנק שתקנו ב 10 שקלים יחנקו אתכם בימי הקיץ הלוהטים ולחלק מאיתנו(עבדכם הנאמן) תתפתח אלרגיה מסתורית לחומר חדש ובלתי מוכר. פחית של מותג סיני שלא אזכיר את שמו, חנקה אותי כל הנסיעה לחיפה(היה מבצע 1+1, לא תיקחו?). התקשיתי להבין תחילה את הסיבה לשיעול הבלתי פוסק שתקף אותי אך במהרה נפל האסימון(לקח קצת זמן :)) וזה קרה  בדרכי חזרה בעצירה שגרתית בתחנת הדלק. יצאתי לנשום אוויר צח והשיעול נעלם תוך כמה רגעים.

1+1 שעלה לי בבריאות, אתם יודעים לאן לדחוף את המבצע הזה נכון?

כמו בסרט אקשן דרמטי עם זעם ודמעות(אלרגיה) בעיניים, בצעדים נחושים לכיוון הרכב, ניתן היה להרגיש שסופה של הפחית מתקרב אט אט. תתארו את זה בהילוך איטי. הפחית עפה קיבינימט עם החבר ה”חינמי” שלה… שתחנוק מישהו אחר.

אז הבאנו את “אייקושה” – EIKOSHA

מותג יפני אמיתי שכל כולו עוסק ביצירת ניחוחות נעימים ומרגיעים לעולם הרכב. “באייקושה” מתמחים ביצירת ניחוחות על פי הזמנה של יצרני הרכב. אם תהיתם פעם למה רכב חדש מריח כמו שהוא מריח הרי שהכל מהונדס. תעשיית הרכב ידועה בזה. הם מאוד רוצים שתזכרו את הרגע הבתולי הזה, תתאהבו בו ותרצו בעוד מספר שנים לחוות את הרגע הזה שוב. נכון, זה עולם התת מודע המסתורי אך זה עובד. בכל מקרה, אייקושה מייצרים ומהנדסים ריחות לשלל שימושים וביניהם לצרכן הביתי הרגיל, כמוני וכמוכם. לחברה מספר פטנטים רשומים למנגנון הפצת הריח. כאשר התחלנו לחקור למה אנשים כל כך אוהבים את המותג ושומרים אמונים ממש כמו לטויוטה, גילינו מספר פרטים שגם לכם כדאי לדעת.

הריח מופץ בהדרגתיות מדודה להפליא. זאת לא פצצת ריח שממנה נחנקתי לפני מספר חודשים. הם הצליחו לייצר מנגנון פשוט להפליא להפצה איטית ונכונה של הניחוח וזה עובד. אנשים ברחבי העולם מדווחים שהפחיות  מפיצות ריח נעים  גם כחצי שנה לאחר הפתיחה, וזה נתון מדהים בפני עצמו. פחיות הריח הפשוטות והסיניות מספיקות לרוב לחודש חודשיים(הפחית שלי הספיקה לי ליום :))

אני מפציר בכם לנסות את המוצר בעצמכם. חוץ מפחיות הריח האיכותיות, מייצרים באייקושה גם ריחנים המתחברים לפתחי האוורור של המזגן. גם לתצורה הזאת שלל ריחות שאותם אפשר להחליף לכל ריח אחר בכל רגע נתון בעזרת ערכות מילוי יחודיות.

אני גאה שמצאתי מוצר איכותי ואחרי אין ספור ניסויים על עצמי תוך סיכון בריאותי אמיתי אני ממליץ בחום על ריחני אייקושה(EIKOSHA). תזכרו, איכותי וזול הם צמד לא מוצלח.

לרכישת ריחני “איקושה” 

לרכישת ריחני “קליפס”

השארת תגובה