מי אנחנו?

שאלה טובה 🙂 .אנו קבוצה קטנה של אנשים שנמאס להם לרכוש מוצרים ולהתאכזב מאיכות ירודה ומחיר גבוה פעם אחר פעם וזה ממש שלא משנה מה ארץ המוצא שלהם, סין או סינגפור. אם גם לכם קרה שקניתם מוצר, הגעתם הביתה והתאכזבתם, אנחנו מבינים אתכם. לכן החלטנו לפתוח אתר אינטרנט שירכז את כל המוצרים שאנחנו אוהבים או אהבנו להשתמש בהם. כל מוצר שתראו בחנות שלנו נבחן על ידי חברינו, בני המשפחה או על ידינו ונמצא יעיל ושימושי. אנחנו מאוד אוהבים טבע, לכן רוב המוצרים יתרכזו סביב נושא הטיולים והמסע. כמות המוצרים באתר והמלאי משתנים בתדירות גבוהה. תהליך מציאת הדיל הטוב ביותר הוא דינמי ביותר. שואלים אותנו הרבה, למה אין לכם הרבה מוצרים באתר? מקווים שקיבלתם תשובה מספקת.

יאלה, ניפגשת במוצר הבא 🙂 ואם כבר הגעתם עד הלום אז שאפו! אנחנו מעריכים שהקדשתם דקה מזמנכם לקריאת המנטרה שלנו. תרשמו לנו מייל לכתובת הבאה contact@mygrizzly.co.il ומתנה חמודה ביותר בדרך אליכם. ציינו בכותרת את צמד המילים "גריזלי פינוק" כדי שנוכל לזהות אתכם במהירות! 

תהליך ההזמנה

בחרו את הפריט שברצונכם לרכוש מהעמוד הראשי או מעמוד הקטגוריות, לחצו עליו, בעמוד המוצר תוכלו לקבל את כל המידע הנחוץ לכם לפני הרכישה. אם למוצר יש אפשרויות אנא בחרו קודם אפשרות(לדוגמה: צבע…). לאחר מכן תוכלו להוסיף את המוצר לסל הקניות. לאחר הוספת המוצר לסל הקניות תועברו אוטומטית לסל הקניות. תוכלו ללחוץ על "המשך הקנייה" כדי לחזור לעמוד החנות או לחילופין לסיים את הקניה. בתחתית העמוד תראו כפתור "המשך לתשלום". בעמוד זה ניתנת לכם האופציה לבחור שיטת משלוח כדי שלא תצטרכו לנחש כמה לשלם בסוף הקניה. כך תוכלו לראות האם יש משלוח חינם או הטבת משלוח על המוצר שבחרתם. בעמוד הקופה תתבקשו להזין את השדות הנדרשים להשלמת הרכישה כמו: שם המקבל ,כתובת המשלוח,  מספר טלפון, שיטת משלוח ואמצעי התשלום. בשלב זה תפתח אפשרות להזין את פרטי כרטיס האשראי. אנו מאפשרים לבצע תשלום דרך פייפאל  ובכרטיס אשראי בסליקה מאובטחת. לאחר השלמת הרכישה תקבלו מייל עם אישור קבלת ההזמנה. אם הכול בסדר לאחר כמה זמן- עד יום עבודה תקבלו קבלה לכתובת מייל שרשמתם בהזמנה לכן חשוב לרשום כתובת מייל מעודכנת. לשם תקבלו גם מספר מעקב אחר המשלוח(אם קיים)

טוב לדעת:  בכל שלב תוכלו להשתמש בקופון שיש ברשותכם.

חייבים להירשם לאתר כדי לבצע רכישה?

ממש לא אבל זה פשוט וקל!  אם החלטתם להירשם לאתר, תוכלו לעקוב אחר סטטוס ההזמנה שלכם בכל עת. תוכלו לבקש העתקי קבלות בקלות, לערוך, לבטל הזמנה ועוד. ההרשמה לאתר מצרפת אתכם גם למועדון הלקוחות. מידי פעם נשלח לכם לכתובת המייל עימה נרשמתם הודעות על מבצעים והטבות . אנו מבטיחים לא להעביר את כתובת המייל שלכם לידיים זרות. אנו נשתמש בה רק לצורך ביצוע ההזמנה, יצירת קשר ושליחת מבצעים בלעדיים למשתמשים רשומים! מבטיחים לא להציף, זה לא בטבע שלנו!
תוכלו להירשם לאתר בעמוד "החשבון שלי" בראש העמוד.

אפשר לעשות הזמנה טלפונית?

אנו מאפשרים לבצע הזמנה טלפונית במקרים שבהם סכום הרכישה עולה על 500 ש"ח
אנחנו כאן בשבילכם מיום א’ עד ה’. שעות הפעילות שלנו הן 12:00-19:00. להזמנה טלפונית התקשרו לטלפון 0515-89-4646. באם אין מענה אנא שלחו לנו הודעת טקסט או וואצאפ ונשמח לחזור אליכם בהקדם.

כל המוצרים זמינים במלאי?

מרבית המוצרים זמינים במלאי.
אם יש ספק אנו ממליצים לוודא שהמוצר קיים במלאי לפני ביצוע התשלום. יתכנו מקרים נדירים בהם המלאי לא יהיה מעודכן מסיבות טכניות ולמרות שתבוצע הרכישה אנו לא נוכל לספק את המוצר. במקרה זה אנו מבטיחים לבצע תוך זמן קצר זיכוי כספי מלא ו/או להציע מוצר חילופי. ישנם מוצרים שלא נמצאים אצלנו במלאי מידי. אנו נודיע לכם על כך טרם הרכישה בהודעה מיוחדת בעמוד המוצר. המשמעות, עד 3 ימי עסקים נוספים לטיפול בהזמנה.

מתי אחויב על ההזמנה שלי?

החיוב יתבצע רק לאחר אימות פרטי כרטיס האשראי וקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע הרכישה.
רק אז תיחשב ההזמנה כברת ביצוע ויתחילו כל תהליכי אספקת המוצרים שהזמנתם – כל זאת בתנאי שפרטי ההזמנה נקלטו בהצלחה במערכת, ובלבד שהפריטים שהזמנתם מצויים במלאי.

לכמה תשלומים אפשר לחלק את הקניה?

בחלק מן העסקאות תוכלו לבצע עד 3 תשלומים ללא ריבית.אך רוב המוצרים מאפשרים תשלום אחד בלבד.

האם אפשר לשלם במזומן?

ככלל לא ניתן לשלם במזומן. ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי (ויזה, מאסטרקארד, ישראכרט ודיינרס) או באמצעות פייפאל. אם בכל מקרה תרצו לשלם במזומן או בכל דרך אחרת כגון Bit, Pepper Pay, PayBox אנא צרו עימנו קשר כדי שנוכל לספק לכם את הפרטים הנחוצים להעברת הכספים.

האם המחירים באתר סופיים?

כן, כל המחירים סופיים מלבד תוספת דמי משלוח אלא אם צוין אחרת(לדוגמה :משלוח חינם)

הזמנת פריטים ואישור הזמנה

לאחר ביצוע ההזמנה יישלח (תוך מספר דקות) מייל עם פרטי ההזמנה ומספרה, למייל אותו בחרתם להזין בחשבונכם באתר.
לתשומת לבכם, מייל זה אינו מעיד על אישור ההזמנה אלא על כך שפרטיכם נקלטו במערכת בהצלחה והליך סליקת האשראי החל.

איך אפשר לעדכן פרטים?

לעדכון פרטים עליכם להתחבר לחשבונכם ולגשת אל החשבון שלי >פרטי החשבון
שם תוכלו לבצע עדכון ושינוי של פרטים כמו מספר טלפון, כתובת למשלוח ,מייל וססמא.

שינוי כתובת בהזמנה שבוצעה

נוכל לסייע לך בשינוי הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 12:00-19:00 בטלפון 0515-89-4646
לפני שעות המענה ולאחריהן, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת  support@mygrizzly.co.il

היסטוריית ההזמנות שלי

על מנת לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלכם, יש לגשת אל החשבון שלי > לשונית "הזמנות"

איך מבטלים הזמנה?

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 12:00-19:00 בטלפון  0515-89-4646.
לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת support@mygrizzly.co.il ונטפל בנושא.

מתי אפשר לבצע הזמנות באתר?

האתר פעיל 24/7, ולכן תוכלו לבצע הזמנה באתר בכל עת.

עגלת הקניות

בעגלת הקניות תוכלו לצפות בכל המוצרים שהוספתם לסל. תוכלו לעדכן את הכמות שלהם ואף להסיר אותם מהסל.
בנוסף, מכאן תוכלו להמשיך בקניות או לגשת לקופה להשלמת תהליך ההזמנה.

האם האתר שלכם מאובטח?

האתר מאובטח על פי התקנים המחמירים ביותר שנקבעו על ידי חברות הסליקה בישראל(SSL),  ועומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחה.

מימוש קופון הנחה

למימוש קופון הנחה, יש לגשת בסיום הוספת הפריטים שברצונכם לרכוש, לעמוד הקופה ולהזין את קוד הקופון בשדה > לחץ כאן כדי להזין את קוד הקופון ולאחר מכן יש ללחוץ על הכפתור “החל קופון”.

אספקה ומשלוחים

  • רוב המוצרים באתר יסופקו בשיטת "דואר רשום" של דואר ישראל בחינם או בתוספת תשלום סמלית.
  • לכל הזמנה תינתן אופציה לבחירה בין "דואר רשום" "BOXIT" או "שליח עד הבית"
    • בשיטת "דואר רשום" – תקבלו מספר מעקב לכתובת המייל שהזנתם. מוצרים שישלחו בשיטה זו יגיעו עד 14 ימי עסקים(לא כולל חגים ושבתות וזאת על פי המידע הנמסר לנו מדואר ישראל). זו השיטה המשתלמת ביותר אך גם האיטית ביותר. אנו עדים בזמן האחרון לעיכובים במשלוחים שלא תלויים בנו ואנו מצטערים מראש על כל עיכוב שיכול להיגרם.
    • אנו מנסים לשלוח את המוצרים מיד לאחר אישור העסקה אך במקרים מסוימים זה עלול לקחת עד 3 ימי עסקים(עימכם הסליחה).
    • שיטת "שליח עד הבית" היא מהירה יותר אך יקרה יותר. המשלוח יגיע עד אליכם תוך 3-7 ימי עסקים בעזרת שליח שיחתים אתכם על טופס קבלת המשלוח.
    • מידי פעם אנו נפרסם קופון למשלוח חינם, תעקבו אחרינו בפייסבוק.
    • בכל הזמנה מעל 199ש"ח – משלוח חינם ללא תלות בכמות המוצרים(לא כולל אילת והערבה).
    • שיטת BoxIt – לאחר ביצוע ההזמנה אנחנו נבחר את נקודת האיסוף הקרובה לכתובת שרשמתם בעת מילוי הפרטים. המשלוח יגיע לנקודת האיסוף הקרובה אליכם תוך(עד) 3 ימי עסקים. נקודת האיסוף יכולה להיות חנות מכולת שכונתית, רשת סופר-פארם, תחנות דלק או "לוקרים" מיוחדים של החברה(מה שיהיה הכי קרוב לכתובת שרשמתם בהזמנה). ברגע שהמשלוח יגיע ליעדו, תקבלו הודעת SMS עם קוד לאיסוף. זהו! יש לכם 48 שעות לאסוף את החבילה בזמנכם החופשי. פוווף…כמה כתבנו. אם בכל זאת יש לכם שאלות נוספות לגבי שיטת משלוח זו אנא אל תהססו לפנות אלינו בכל דרך שתחפצו! רק נציין ששיטת BOXIT היא שיטת המשלוח המועדפת עלינו לאור האמינות הגבוהה והמשלוח המהיר!

אחריות

כאן נספר לכם בקצרה על תנאי האחריות שלנו . לכל שאלה נוספת הנכם מוזמנים לפנות אלינו! נשמח!

  • מוצרי טקסטיל – ארגוניות לרכב, תיקים, אוהלים – אחריות לשנה אחת. האחריות מכסה נזקים שנגרמו עקב שימוש סביר. לא נוכל לכבד קרעים אשר נגרמו כתוצאה משימוש בחפץ חד.
  • ריחנים ומוצרי טיפוח לרכב – לא תינתן אחריות למוצרים לשימוש מידי. אנא קראו היטב את ההוראות על גבי אריזת המוצר טרם השימוש. אם יש בלבכם ספק אתם מוזמנים לפנות אלינו או ליבואן לצורך בירורים או הנחיות. במקרה שהמוצר הגיע אליכם פגום, אנו רוצים לשמוע על כך. לצערינו אנו לא יכולים לשלוט על תהליך השילוח ולכן יתכנו מקרים בהם המוצר או האריזה יגיעו עם פגם. צרו עימנו קשר ונדאג לטפל בכל מקרה לגופו!
  • סוללות גיבוי – שנת אחריות אחת
  • כבלים – אחריות ל-6 חודשים. לא יכובד פגם שנגרם בזדון כמו חתכים או כבל שנמתח
  • מוצרי תאורה ופנסים – בדרך כלל מוצרים אלה יקבלו שנת אחריות אחת אלא אם כן צוין אחרת בדף המוצר
  • כוסות תרמיים ותרמוסים – שנת אחריות אחת
  • לכל מוצר אחריות שונה. אם למוצר זה או אחר תנאי אחריות מיוחדים תהיו בטוחים שנשלח לכם עלון הסבר מיוחד המפרט על כך ביחד עם המוצר! 
  • קניה מהנה! 

לאיזו כתובת מומלץ להזמין את המשלוח? כתובת הבית/עבודה?

המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלה. (הכתובת בה אתם נמצאים ברוב שעות היום). אך נוסיף שכדאי לרשום את כתובת המגורים אם בחרתם בשיטת "דואר רשום". לא כל בנין משרדים מקפיד להפיץ חבילות או פתקי דואר.

האם ניתן לבצע איסוף עצמי?

לצערנו לא ניתן בשלב זה לבצע איסוף עצמי.

עלויות משלוח – טבלה מרוכזת

  • שליח עד הבית ברכישה מעל 199 ₪ – חינם
  • שליח עד הבית  – 35
  • שיטת "בוקס-איט" – 20 ש"ח
  • דואר רשום/משלוח חבילה, החל מ – 12.90
  • איסוף עצמי – לא אפשרי בשלב זה

האם אני חייב להיות בבית בזמן קבלת המשלוח?

כן. במידה והזמנתם מוצר באמצעות שליח, אתם חייבים להיות בכתובת שאליה הזמנתם את המוצר. ברגע שהשליח יצא לכיוונכם, הוא יתאם אתכם את מסירת המשלוח. בנוסף, תקבלו על כך גם התראת SMS  לטלפון הנייד שלכם. חשוב מאוד שמבוגר מעל גיל 18 יהיה נוכח בעת קבלת המשלוח

שימו ♥ – המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת שיהיה לכם נוח לקבל בה את המשלוח בשעות הללו, למשל בכתובת מקום העבודה/ אצל השכנה הנחמדה וכדומה.

החזרת מוצרים

האם ניתן להחזיר מוצרים?

כן בהחלט, זה קורה לכולנו ואני מבינים ומבטיחים לא לעשות לכם פרצוף חמוץ :).  ניתן להחזיר את המוצר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן כפי שמצוין בתקנון האתר בלינק הזה: תקנון . בגדול, יש לוודא שלא נעשה במוצר כל שימוש וכי הוא מוחזר באריזתו המקורית (שלא נפתחה) תזכרו שיש לכם 14 יום מרגע קבלת המוצר ולא מרגע המשלוח.

יש לתאם החזרת המוצר ישירות מולנו במספר הבא 0515-89-4646 או בעזרת יצירת קשר בעמוד "צור קשר"
ברגע שנקבל את המוצר והוא יעמוד בתנאים המפורטים בחוק הגנת הצרכן נזכה אתכם זיכוי כספי מלא ואישור אודות הזיכוי יישלח אליכם למייל. הזיכוי יעשה בצורה טלפונית ישירות מול הלקוח

מה אני עושה במקרה של מוצר פגום?

במקרה של מוצר פגום, אנא צרו עימנו קשר בטלפון 0515-89-4646 או דרך טופס "יצירת קשר" . אם אין מענה בטלפון, אנא תכתבו לנו בוואצאפ. מבטיחים לחזור אליכם בהקדם!

איך אתם מזכים אותי?

אנחנו מזכים את אמצעי התשלום בו השתמשתם לצורך ביצוע ההזמנה. אנו מצטרך את מספר הכרטיס שלכם בשנית כדי לבצע את הזיכוי . אנו ניצור עימכם קשר טלפוני לביצוע הביטול. עם אישור הזיכוי תישלח אליכם חשבונית/קבלת ביטול במייל.
במידה ולא ראיתם זיכוי חשבונכם תוך 7 ימי עסקים, צרו עמנו קשר באמצעות עמוד יצירת הקשר שבאתר או במייל  contact@mygrizzly.co.il

 

קניה מהנה ובטוחה! צוות מייגריזלי!