תהליך ההזמנה

בחרו את הפריט שברצונכם לרכוש מהעמוד הראשי או מעמוד הקטגוריות, לחצו עליו, בעמוד המוצר תוכלו לקבל את כל המידע הנחוץ לכם לפני הרכישה. אם למוצר יש אפשרויות אנא בחרו קודם אפשרות(לדוגמה: צבע…). לאחר מכן תוכלו להוסיף את המוצר לסל הקניות. לאחר הוספת המוצר לסל הקניות תועברו אוטומטית לסל הקניות. תוכלו ללחוץ על “המשך הקנייה” כדי לחזור לעמוד החנות או לחילופין לסיים את הקניה. בתחתית העמוד תראו כפתור “המשך לתשלום”. בעמוד זה ניתנת לכם האופציה לבחור שיטת משלוח כדי שלא תצטרכו לנחש כמה לשלם בסוף הקניה. כך תוכלו לראות האם יש משלוח חינם או הטבת משלוח על המוצר שבחרתם. בעמוד הקופה תתבקשו להזין את השדות הנדרשים להשלמת הרכישה כמו: שם המקבל ,כתובת המשלוח,  מספר טלפון, שיטת משלוח ואמצעי התשלום. בשלב זה תפתח אפשרות להזין את פרטי כרטיס האשראי. אנו מאפשרים לבצע תשלום דרך פייפאל  ובכרטיס אשראי בסליקה מאובטחת. לאחר השלמת הרכישה תקבלו מייל עם אישור קבלת ההזמנה. אם הכול בסדר לאחר כמה זמן- עד יום עבודה תקבלו קבלה לכתובת מייל שרשמתם בהזמנה לכן חשוב לרשום כתובת מייל מעודכנת. לשם תקבלו גם מספר מעקב אחר המשלוח(אם קיים)

טוב לדעת:  בכל שלב תוכלו להשתמש בקופון שיש ברשותכם.

חייבים להירשם לאתר כדי לבצע רכישה?

ממש לא אבל זה פשוט וקל!  אם החלטתם להירשם לאתר, תוכלו לעקוב אחר סטטוס ההזמנה שלכם בכל עת. תוכלו לבקש העתקי קבלות בקלות, לערוך, לבטל הזמנה ועוד. ההרשמה לאתר מצרפת אתכם גם למועדון הלקוחות. מידי פעם נשלח לכם לכתובת המייל עימה נרשמתם הודעות על מבצעים והטבות . אנו מבטיחים לא להעביר את כתובת המייל שלכם לידיים זרות. אנו נשתמש בה רק לצורך ביצוע ההזמנה, יצירת קשר ושליחת מבצעים בלעדיים למשתמשים רשומים! מבטיחים לא להציף, זה לא בטבע שלנו!
תוכלו להירשם לאתר בעמוד “החשבון שלי” בראש העמוד.

אפשר לעשות הזמנה טלפונית?

אנו מאפשרים לבצע הזמנה טלפונית במקרים שבהם סכום הרכישה עולה על 500 ש”ח
אנחנו כאן בשבילכם מיום א’ עד ה’. שעות הפעילות שלנו הן 12:00-19:00. להזמנה טלפונית התקשרו לטלפון 0515-89-4646. באם אין מענה אנא שלחו לנו הודעת טקסט או וואצאפ ונשמח לחזור אליכם בהקדם.

כל המוצרים זמינים במלאי?

מרבית המוצרים זמינים במלאי באופן שוטף.
אם יש ספק אנו ממליצים לוודא שהמוצר קיים במלאי לפני ביצוע התשלום. יתכנו מקרים נדירים בהם המלאי לא יהיה מעודכן מסיבות טכניות ולמרות שתבוצע הרכישה אנו לא נוכל לספק את המוצר. במקרה זה אנו מבטיחים לבצע תוך זמן קצר זיכוי כספי מלא ו/או להציע מוצר חילופי. ישנם מוצרים שלא נמצאים אצלנו במלאי מידי. אנו נודיע לכם על כך טרם הרכישה בהודעה מיוחדת בעמוד המוצר. המשמעות, עד 3 ימי עסקים נוספים לטיפול בהזמנה.

מתי אחויב על ההזמנה שלי?

החיוב יתבצע רק לאחר אימות פרטי כרטיס האשראי וקבלת אישור מחברת כרטיסי האשראי על ביצוע הרכישה.
רק אז תיחשב ההזמנה כברת ביצוע ויתחילו כל תהליכי אספקת המוצרים שהזמנתם – כל זאת בתנאי שפרטי ההזמנה נקלטו בהצלחה במערכת, ובלבד שהפריטים שהזמנתם מצויים במלאי.

לכמה תשלומים אפשר לחלק את הקניה?

בחלק מן העסקאות תוכלו לבצע עד 3 תשלומים ללא ריבית.אך רוב המוצרים מאפשרים תשלום אחד בלבד.

האם אפשר לשלם במזומן?

ככלל לא ניתן לשלם במזומן. ניתן לשלם באמצעות כרטיס אשראי (ויזה, מאסטרקארד, ישראכרט ודיינרס). אם בכל מקרה תרצו לשלם במזומן, ניתן יהיה לבצע העברה בנקאית לפי הפרטים שנספק לכם.

האם המחירים באתר סופיים?

כן, כל המחירים סופיים מלבד תוספת דמי משלוח אלא אם צוין אחרת(לדוגמה :משלוח חינם)

הזמנת פריטים ואישור הזמנה

לאחר ביצוע ההזמנה יישלח (תוך מספר דקות) מייל עם פרטי ההזמנה ומספרה, למייל אותו בחרתם להזין בחשבונכם באתר.
לתשומת לבכם, מייל זה אינו מעיד על אישור ההזמנה אלא על כך שפרטיכם נקלטו במערכת בהצלחה והליך סליקת האשראי החל.

איך אפשר לעדכן פרטים?

לעדכון פרטים עליכם להתחבר לחשבונכם ולגשת אל החשבון שלי >פרטי החשבון
שם תוכלו לבצע עדכון ושינוי של פרטים כמו מספר טלפון, כתובת למשלוח ,מייל וססמא.

שינוי כתובת בהזמנה שבוצעה

נוכל לסייע לך בשינוי הכתובת באמצעות יצירת קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 12:00-19:00 בטלפון 0515-89-4646
לפני שעות המענה ולאחריהן, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת  support@mygrizzly.co.il

היסטוריית ההזמנות שלי

על מנת לצפות בהיסטוריית ההזמנות שלכם, יש לגשת אל החשבון שלי > לשונית “הזמנות”

איך מבטלים הזמנה?

לביטול הזמנה יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות: אנחנו זמינים בימים א׳-ה׳ בין השעות 12:00-19:00 בטלפון  0515-89-4646.
לאחר שעות אלו, ניתן לשלוח אלינו מייל בכתובת support@mygrizzly.co.il ונטפל בנושא.

מתי אפשר לבצע הזמנות באתר?

האתר פעיל 24/7, ולכן תוכלו לבצע הזמנה באתר בכל עת.

עגלת הקניות

בעגלת הקניות תוכלו לצפות בכל המוצרים שהוספתם לסל. תוכלו לעדכן את הכמות שלהם ואף להסיר אותם מהסל.
בנוסף, מכאן תוכלו להמשיך בקניות או לגשת לקופה להשלמת תהליך ההזמנה.

האם האתר שלכם מאובטח?

האתר מאובטח על פי התקנים המחמירים ביותר שנקבעו על ידי חברות הסליקה בישראל(SSL),  ועומד בסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחה.

מימוש קופון הנחה

למימוש קופון הנחה, יש לגשת בסיום הוספת הפריטים שברצונכם לרכוש, לעמוד הקופה ולהזין את קוד הקופון בשדה > לחץ כאן כדי להזין את קוד הקופון ולאחר מכן יש ללחוץ על הכפתור “החל קופון”.

 

אספקה ומשלוחים

  • רוב המוצרים באתר יסופקו בשיטת “דואר רשום” של דואר ישראל.
  • לכל הזמנה תינתן אופציה לבחירה בין “דואר רשום” או “שליח עד הבית”
    • בשיטת “דואר רשום” – תקבלו מספר מעקב לכתובת המייל שהזנתם. מוצרים שישלחו בשיטה זו יגיעו עד 14 ימי עסקים(לא כולל חגים ושבתות וזאת על פי המידע הנמסר לנו מדואר ישראל). זו השיטה המשתלמת ביותר אך גם האיטית ביותר. אנו עדים בזמן האחרון לעיכובים במשלוחים שלא תלויים בנו ואנו מצטערים מראש על כל עיכוב שיכול להיגרם.
    • אנו שולחים את המוצרים מיד לאחר אישור העסקה או עד יום עסקים אחד לאחריו.
    • שיטת “שליח עד הבית” היא מהירה יותר אך יקרה יותר. המשלוח יגיע עד אליכם תוך 3-7 ימי עסקים בעזרת שליח שיחתים אתכם על טופס קבלת המשלוח.
    • מידי פעם אנו נפרסם קופון למשלוח חינם, תעקבו אחרינו בפייסבוק.
    • בהזמנה מעל 199ש”ח – משלוח עם שליח  – חינם.

 

לאיזו כתובת מומלץ להזמין את המשלוח? כתובת הבית/עבודה?

המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת בה יהיה לך נוח לקבל את המשלוח במהלך שעות אלה. (הכתובת בה אתם נמצאים ברוב שעות היום).

 

האם ניתן לבצע איסוף עצמי?

לצערנו לא ניתן בשלב זה לבצע איסוף עצמי.

 

עלויות משלוח – טבלה מרוכזת

שליח עד הבית ברכישה מעל 199 ₪ – חינם
שליח עד הבית בכל רכישה – 35
דואר רשום/משלוח חבילה, החל מ – 12.90
איסוף עצמי – לא אפשרי בשלב זה

 

האם אני חייב להיות בבית בזמן קבלת המשלוח?

כן. במידה והזמנתם מוצר באמצעות שליח, אתם חייבים להיות בכתובת שאליה הזמנתם את המוצר. ברגע שהשליח יצא לכיוונכם, הוא יתאם אתכם את מסירת המשלוח. בנוסף, תקבלו על כך גם התראת SMS  לטלפון הנייד שלכם. חשוב מאוד שמבוגר מעל גיל 18 יהיה נוכח בעת קבלת המשלוח

שימו ♥ – המשלוחים מתבצעים בין השעות 8:00 ל-20:00, לכן מומלץ לבחור כתובת שיהיה לכם נוח לקבל בה את המשלוח בשעות הללו, למשל בכתובת מקום העבודה/ אצל השכנה הנחמדה וכדומה.

 

החזרת מוצרים

האם ניתן להחזיר מוצרים?

כן בהחלט, זה קורה לכולנו ואני מבינים ומבטיחים לא לעשות לכם פרצוף חמוץ :).  ניתן להחזיר את המוצר בהתאם להוראות חוק הגנת הצרכן כפי שמצוין בתקנון האתר בלינק הזה: תקנון . בגדול, יש לוודא שלא נעשה במוצר כל שימוש וכי הוא מוחזר באריזתו המקורית (שלא נפתחה) תזכרו שיש לכם 14 יום מרגע קבלת המוצר ולא מרגע המשלוח.

יש לתאם החזרת המוצר ישירות מולנו במספר הבא 0515-89-4646 או בעזרת יצירת קשר בעמוד “צור קשר”
ברגע שנקבל את המוצר והוא יעמוד בתנאים המפורטים בחוק הגנת הצרכן נזכה אתכם זיכוי כספי מלא ואישור אודות הזיכוי יישלח אליכם למייל. הזיכוי יעשה בצורה טלפונית ישירות מול הלקוח

 

מה אני עושה במקרה של מוצר פגום?

במקרה של מוצר פגום, אנא צרו עימנו קשר בטלפון 0515-89-4646 או דרך טופס יצירת קשר . אם אין מענה בטלפון, אנא תכתבו לנו בוואצאפ. מבטיחים לחזור אליכם בהקדם!

 

איך אתם מזכים אותי?

אנחנו מזכים את אמצעי התשלום בו השתמשתם לצורך ביצוע ההזמנה. אנו מצטרך את מספר הכרטיס שלכם בשנית כדי לבצע את הזיכוי . אנו ניצור עימכם קשר טלפוני לביצוע הביטול. עם אישור הזיכוי תישלח אליכם חשבונית/קבלת ביטול במייל.
במידה ולא ראיתם זיכוי חשבונכם תוך 7 ימי עסקים, צרו עמנו קשר באמצעות עמוד יצירת הקשר שבאתר או במייל  contact@mygrizzly.co.il

 

 

קניה מהנה ובטוחה! צוות מייגריזלי!